Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Φίλες μου
Καλημέρα
Επειδή βλέπω το καλοκαίρι αναβλήθηκε εφέτος έβγαλα το καλοκαιρινό μου θέμα.Βλέπετε και ο καιρός τα έχασε.Μεγάλη αναστάτωση σε όλα.Ακούγοντας όλα αυτά που συμβαίνουν μου ήρθε αυτή η ιδέα.Βέβαια και πάλι αισιόδοξη με βρίσκω.Ελπίζω και αυτά να υπάρχουν....Δεν βαριέστε είμαστε δυνατοί.Το επάνω μέρος είναι ζωγραφική,και θέλω να δείξω την Ελλάδα μας με τον καθαρό της ουρανό,την θάλασσα της, τα μπαλκόνια της, τα λουλούδια της.Το κάτω είναι μαυροπίνακας και απεικονίζει  την κατάσταση που μας έχουν κάνει να βιώνουμε καθημερινά ατενίζοντας το αύριο.
Να έχετε μια όμορφη μέρα και ένα πιο ξεστό Σαββατοκύριακο
Σας φιλώ

12 σχόλια:

  1. Παρ' όλο το μαύρο του πίνακα (αλλά και της κατάστασης) επικρατεί η αισιοδοξία και η χαρά στη δημιουργία σου! Έστω και μόνο με φασόλια και φακές, πάλι θα τα καταφέρουμε!!! Φιλιά Σαντρινάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο και άκρως καλοκαιρινό!!!!
    Φιλιά πολλά!!! Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!
    ΒΡΕ ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!!ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!ΚΑΙ Η ΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΜΩΛΙΕΣ ΠΡΩΤΗ!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ,θα επανέλθουμε στην μεσογειακή διατροφή!!!Αν θα μπορούμε να τα αγοράσουμε βεβαίως-βεβαίως!!!χαχα
    Σαντρινάκι μου πολύ όμορφο και πολύ πρακτικό!!Μου αρέσει επίσης πάρα πολύ το πλαίσιο!!!Καλημέρα Σαντρινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφος ο μαυροπίνακας! Η λεπτομέρεια της θήκης για της κιμωλίες με ενθουσίασε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι έτσι πρέπει ΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΜΕ!
    Πολύ όμορφος πάντως ο Μαυροπίνακς της κρίσης.
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να έφτιαξες στο κάτω μέρος μαυροπίνακα, μπορεί όμως να ζωγραφιστεί με ζωντανά και χαρούμενα χρώματα και θέματα και να μας χαρίσει αισιοδοξία.Μην χάνεις την ελπίδα, Αλεξάνδρα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΑΝΤΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΤΑ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΑ ΟΣΠΡΙΑ ΑΧ!!ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΧ ΑΧ!!ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ...ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι!!Και πιστεύω ότι θα ξεπεράσουμε την κρίση!! Το πινακάκι σου πολύ χαριτωμένο και ωραία η ιδέα σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχος ο πινακας που εφτιαξες και, δες συμπτωση, σημερα απο τη λαικη αγορασα ακριβως ο,τι γραφεις επανω. Ευτυχως που τα οσπρια εχουν μια καλη θεση, μαζι με τα ψαρια, στη διατροφη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι τέλειος πίνακας!!!!!!!!!!!καλοκαιρίνος..απίθανα χρώματα!!!και πολύ νόστιμα φαγητά..κρίση ξεκρίση ας μάθουμε να τρώμε καλύτερα και υγιεινά φιλενάδα!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένες μου φίλες
    Σας ευχαριστώ όλες μα όλες για τα σχόλια σας.
    Συγχωρήστε με αν δεν απαντώ στην καθεμιά ξεχωριστά, απλά πάντα τρέχω σαν τον Βέγγο.
    Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο
    Φιλιά σε όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή