Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ  ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΡΤΥ




Αυτές είναι  οι προσκλήσεις  για τα γενέθλια της αγαπημένης μου βαφτιστήρας και ανιψιάς, για τα κοριτσάκια.Δεν  έχω ασχοληθεί ποτέ με αυτό το θέμα   που λέγεται Scrapbooking
 αν και μου αρέσει πάρα πολύ.
Η επόμενη είναι για τα αγοράκια.Το κείμενο δεν αλλάζει και μάλιστα ο τελευταίος στίχος είναι και επίκαιρος.Οι στίχοι είναι της αγαπημένης μου κόρης.
Εγώ ίσως έχω μεγάλη οθόνη και τα βλέπω καθαρά.
Οι στίχοι είναι
Έντεκα τα κεράκια μου
Στην φετινή την τούρτα
Έντεκα τα χρονάκια μου
Σαν αναμμένα σπίρτα.

Και μόνη μου, όταν φυσώ,
Δεν δύναμαι να σβήσω
Γι αυτό πολύ θα  ήθελα
Μαζί σας να τα ζήσω.

Ελάτε να γελάσουμε, λοιπόν,
Όλοι παρέα
Να φάμε να χορέψουμε
Μ αισθήματα πηγαία.

Κι όταν όλοι μας μιλούν
Για την γνωστή την κρίση,
Εμείς έχουμε το χαμόγελο
Στην τσέπη μας προς χρήση

Σας φιλώ










23 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου τα κατάφερες μια χαρά με το Scrapbooking!!!!!! Οι προσκλήσεις έγιναν χάρμα!!!!! Μπράβο.
    Και βεβαίως Χρόνια Πολλά στη βαπτιστήρα σου, να τα εκατοστήσει!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και είμαι σκράπα από scrapbooking αυτό που βλέπω μου αρέσει. Να τα εκατοστήσει η βαπτιστήρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ δεν ξέρω από scrapbooking οι προσκλήσεις σου όμως μ αρέσουν πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοριτσι ειναι πολυ ομορφες οι προσκλησεις σου..οσο για το scrapbooking..εκανεες πολυ καλη δουλεια..εκανες πολυ ομορφες σφραγιδες και εβαλες πολυ ωραιες τις γωνιες..ωραια χαρτια με ωραια κοψιματα..νασαι καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ..ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΒΓΑΖΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΦΩΤΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ Η ΒΑΦΤΗΣΤΗΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ! ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιά χαρά τα κατάφερες Σαντρίνα ! Πολύ ωραίες έγιναν ! Να την χαίρεσαι την μικρή αλλά και την δική σου που γράφει και στίχους !!! Μόνο που δεν διαβάζονται...καλά σου λέει η Νάσια, πρέπει να μας δείξεις πιό κοντινή φωτό.Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ πολύ όλες σας για τα σχόλιά σας, και για τις ευχές σας.Να είστε καλά.Ώρες ώρες λέω να σταματήσω τις αναρτήσεις.Όμως πάντα το ξανασκέπτομαι γιατί είστε ένα από τα αγαπημένα κομμάτια της ζωής μου.Έρχομαι με το καφεδάκι μου τα λέμε συμπαραστεκόμαστε η μία στην άλλη όποτε χρειαστεί.
    Να έχετε μια ευχάριστη μέρα, και μην ξεχνάτε να χαρίσετε ένα χαμόγελο σας σε έναν άγνωστο.Που ξέρετε ίσως να είναι η μοναδική φωτεινή αχτίδα της ζωής του.
    Ένα χαμόγελο ίσως γλυκάνει το δυσβάστακτο φορτίο της ζωής του.Ίσως....ίσως....
    Φιλιά πολλά σε όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σανρινα μου τελειες οι προσκλησεις!!!Να σου ζησει η βαφτηστηρα!!!Να σου ζησει και το κοριτσακι σου!!!Α και κατι αλλο δεν εχεις να πας πουθενα γιατι και για μενα ειστε αγαπημενο κομματ της ζωη μου!!!!Μια μεγαλη αγκαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Katrina μου
    Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, τις ευχές σου ,μα πάνω από όλα συγκινήθηκα γιατί ζέστανες την ψυχή μου .Να είσαι καλά γλυκιά μου και η ζωή να σου χαρίζει ότι ποθείς.
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σαντρίνα μου είναι πολύ όμορφες οι προσκλήσεις!!με την τελευταία να έχει κλέψει την παράσταση κατά την άποψη μου!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σαντρίνα μου καλησπέρα, είμαι πάλι πίσω στη γειτονιά και σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
    Οι προσκλησεις είναι πολύ όμορφες,κι ας είναι πρώτη προσπάθεια!
    Πάντως το ποίημα και ειδικά η τελευταία του στροφή τα λένε όλα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου
      Σε ευχαριστώ πολύ να έχεις μια όμορφη εβδομάδα
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. στο blog μου σε περιμένουν 2 βραβεία,το ένα μάλιστα είναι βραβείο παιχνίδι!αν θέλεις έλα να τα παραλάβεις!!! happy Sunday!!! http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/02/blog-post.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maya μου
      ευχαριστώ πολύ πολύ για τα δωράκια σου.Ελπίζω να τα καταφέρω .
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα
      Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Ομορφες τις εφτιαξες, γεια στα χερακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΝΤΡΙΝΑ MOY!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΚΗΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΟΥΖΟΥΝΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και για το σχόλιο και για τις ευχές σου Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτικές οι παιδικές προσκλήσεις για παιδικό πάρτυ!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τόσο για το σχόλιο όσο που με τιμήσατε με την παρουσία σας

      Διαγραφή