Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΣΕ ΔΙΣΚΟ

Αυτό τον δίσκο τον αγαπώ...

18 σχόλια:

  1. Μα είναι να μην τον αγαπάς τόσο όμορφος που είναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαντρίνα μου Καλημέρα. Ο δίσκος είναι πάρα πολύ όμορφος!!!!!!! Και στα αγαπημένα μου χρώματα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!! Από χθες είχα ένα πρόβλημα να ανοίξω την ανάρτηση σου!!! Ήταν πολύ περίεργο. Είναι πολύ ωραίος ο δίσκος σου και όλα τα χρώματα δένουν μεταξύ τους. Μπράβο! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ
    Μαίρη, Νατάσα, και Μαρία για τα σχόλια σας.
    Μαρία δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει με το bolg .Ίσως γιατί χθες βράδυ έψαχνα να βάλω δίπλα τα αγαπημένα ιστολόγια....Τι να πω.....
    Φιλιά σ όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά πολύ όμορφος!Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ Κατρίνα και Χαραυγή για τα σχόλια σας.
    Χαραυγή καλός όρισες στο blog μου.
    Καλημέρα και πολλά φιλιά σε όλες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι ομορφη τεχνικη και χρωματα!!!
    καλημερουδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειος δίσκος! Το χρυσό μου αρέσει πάρα πολύ σε πιατικά, ειδικά σε διακοσμητικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπεροχος υπεροχος!! τι χρωματα!!! και η κοπελα καταπληκτική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα
    Ευχαριστώ
    Αναστασία,deppy,mmaya για το σχόλιο σας.
    Maya καλός όρισες στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΑΝΤΡΙΝΑ , Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ!!!!!!!!!!ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ για το σχόλιο σου και για την επίσκεψη σου στο blog μου.Όσο για το ντεκουπαζ όλα έχουν την δυσκολία τους.Στο ντεκουπαζ αυτό που είναι δύσκολο είναι οι φωτοσκιάσεις και η ενσωμάτωση έτσι ώστε να μην φαίνεται ένα χαρτί κολλημένο.Και εγώ ένα χρόνο και κάτι μήνες προσπαθώ..Αξίζει να το μάθεις, και μην απογοητεύεσαι . Εξάλλου η γνώση
    έρχεται με την εμπειρία.
    Θα τα λέμε. Ως τότε να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!!!!!! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα!!!
    Έχεις δίκιο που τον αγαπάς είναι τόσο τέλειος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου για το σχόλιο σου Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή